dijous, 4 de juny del 2009

Trini Solé: "Estic aprenent multimèdia, que és una nova vessant de l’art"

dijous, 4 de juny del 2009
La Trini Solé és una de les dones artistes que ha participat a la primera exposició d'art creat per dones de Dones en Xarxa. És de Cervelló, té 63 anys, i és la presidenta de l'Associació d'Activitats Artístiques del municipi. La Trini ha estat, amés, la co-organitzadora de l'exposició i ha fet una feina formidable.

Quan i com vas començar a realitzar activitats artístiques?
De gran, quan vaig deixar de treballar.

Què et va inspirar o motivar a fer-ho?
Era, podríem dir, una assignatura pendent que la guardava precisament per quan deixes de treballar.

Quant de temps hi dediques a les teves obres?
Depèn. Tinc que estar inspirada, però no més de dues hores.

Ho fas per afició o per professió?
Per afició.

Has exposat alguna vegada? On, quan? Com va anar?
A l'Hospital Duran i Reinals, a l’any 2006. Va anar bé. Va ser per donar caliu a un dels passadissos de l'hospital.

Quin tipus d'expressió artística prefereixes? Per què?
No sabria dir. M’agraden totes i les practico.

Quina és la teva obra preferida de les que crees tu mateixa? Per què?
Un quadre a l’oli que és una noia que pentina a un altre noia. Em recorda a quan jo pentinava a la meva germana petita (ens portem 18 anys).

Quins són els teus artistes preferits, referents i/o influències? Per què?
Sorolla, per les clarors dels seus quadres i l'estil de les pinzellades.

T'agraden les noves tecnologies? Has realitzat alguna obra d'aquest tipus?
Estic aprenen multimèdia.

PUBLICAT A DONES DE CERVELLÓ EN XARXA

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Diari d'una Dona en Xarxa. Design by Pocket